montag

ny vecka och nya tag brukat man väl säga. har haft sovmorgon idag, inte helt fel om ni frågar mej. vaknade av att det regnade som fan så jag måste springa inom nån affär och köpa paraply, annars kommer jag se ut som en dränkt katt när jag kommer till jobbet, inte så himla kul kanske.

ikväll ska det skrivas kontrakt med den nya tjejen, så hoppas att allt går som det ska. isf är allt klart och då kan vi bestämma hur vi ska göra med den lägenheten i hylte och allting. jag vill bara att allt ska bli klart nu så man kan börja tänka på nästa fas liksom. släppa denna lägenheten helt här och fokusera på den nya.

nu blir det lite frukost sen ska jag ge mig iväg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0