torsdag 9 juni

fixar morgon idag. har duschat, fixat med massa papper å grejer. känns skönt att gå lite gjort sådär innan jobbet. ska snart ge mig iväg till bussen, 4e dagen av denna monster vecka nu, vilket innebär "bara" 6 dagar kvar. det blir en jobbig vecka känner jag och jag är redan trött.

nu för tiden så är det alltid muhittin som går upp först på morgnarna, det känns så ovanligt, innan har det ju alltid varit jag. things changes. och det är ju inget dåligt, för jag är så glad för hans skull att han fått ett bra och riktigt jobb nu. det har gått snabbt, visst ett sommarjobb hade jag också blivit überlycklig om han fått, men detta är ju bara ännu bättre :)

dåligt väder som fan idag, så det gör inte så mycket att jag ska iväg och jobba idag, annars är det en pina att va inne och jobba när solen skiner ute och man inte kan gå ut alls på jobbet, utan bara springa med massa tunga tallrikar inomhus. haha

imon är det student här i halmstad, får se om det har någon påverkan på jobbet, om det blir mycket eller lite. det märker vi imon =)



Kommentarer
Zandra

tackar :)

2011-06-09 @ 19:05:43
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0