zlatan ääääger

lägesedan nu. det har hunnit hända lite grejer, typ. i fredags var vi ju på wild west och firade 1 år som förlovade. hanna och hennes pojk gjorde också sällskap. det var trevligt och mycket god mat =)

det har vart skönt att vara långledig. men nu jobbar jag igen. började i måndags. i söndags hann vi åka till brottet också, varmt som attan och jag brände mig såklart, men det tillhör bara vanligheterna så ingen är förvånad.

igår började muhittin jobba, det har gått jättebra. nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem =) så härligt att vi båda har jobb alltså, lovely!

sverige vann igår,underbart det också, jag säger bara ZLAAAAAATAAAAN!


Kommentarer
Mikaela

Jag är också jättebränd :( rena rama Alanya-style. Ingen turk ska komma o säga att vi inte kan ha varmt å sol här :P

Kram på dig!

2011-06-08 @ 18:45:52
URL: http://melvan.blogg.se/
Zandra

Härligt! Hoppas på att M får ett sådant jobb sen.

Ja alla åker till alanya alla utan vi :)

Åker faktiskt till Halmstad i morgon!



Kram

2011-06-08 @ 19:01:38
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0