15 mars!

varför kan man inte glädjas över något särskilt länge. igår var jag jättenöjd efter jag fått beskedet om nytt jobb. men idag? idag känns allt som vanligt igen. men kan tro att det är för att vi är ju faktiskt två som det ska ordna sig för. visst M går i skolan, men den är ju snart slut.
vad händer sen då?
ett jobb hade suttit perfekt.
för jag vet att han inte vill annat än att börja jobba. tyckte det skulle vara lättare nu när han har rätt till instegsjobb, men det är inte många som nappar på det ändå! hallå, det är nästan gratis arbetskraft för företaget! kom igen!

ikväll står det tacos på menyn, det ska bli så himla gott :) kan nog äta tacos 1 gång i veckan utan att tröttna faktiskt haha!

ingen som har förslag om lägenheter i halmstad eller?! hör av er isf..we are in neeed of one :)


Kommentarer
Mikaela

Hu rlänge har han gått på sfi och vilken kurts är han på? Brukar du gå dit och prata med dem nåt? För jag känner, jag har ingen koll på vad de läser för kurs...



Tack. Jag känner mig oerhört lycklig med honom och jag tror han gör det med mig med :)

2011-03-15 @ 18:19:01
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Okej.. då har han läst en vecka längre än Yakup.. men jag har liksom ingen aning om vilken kurs han läser. Han har haft två prov men det har jag förstått som att det är delprov inom en kurs.. Alltså jag har ingen aning om vad som kommer hända.. Hörde från nån att han kommer få börja om hela kursen sen när han kommer tillbaka.. Kanske borde gå dit och prata med dem. Jag hatar att inte ha nånm kontroll. så det här är väl bra på ett sätt. Släppa tyglarna lite :p

2011-03-15 @ 22:01:49
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0