7 mars 2011

igår var det verkligen en slappe dag. det blev inte mycket gjort och vi sov länge :) muhittin tvingade mig ut att träna, vilket jag är jävligt tacksam för i efterhand, just i det ögonblick han tvingade mig var jag inte för glad men jag behöver ju detta. tur jag har som har honom som verkligen stöttar mig i precis allting jag gör. vad skulle jag göra utan honom?!

när kvällen kom så gick vi upp för att kolla lite när hanna spelade fotbollsmatch, vilket gick bra i första halvlek iaf, vi gick hem då eftersom det var så fruktansvärt kallt, men då stod de iaf 4-1 till hylte. tjejerna va duktiga, särskilt hanna såklart :)

nu blir de lite jobbletande, senare blir det träning, det har jag gett mig fan på idag :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0