bilder

hann ju inte lägga upp bilderna från byås som jag lovade igår, så här kommer dom;









så det var de bilder jag fick i fredags, kul hade vi iaf det måste jag säga :) tack helena för en fiiinfin kväll! ♥





igår så va vi båda lite slitna efter fredagens fest, så det blev inte mycket gjort på dagen egentligen. men senare på kvällen så träffade vi helena och selim igen för en myskväll bara. jag och helena började med att skvallra om allt som vi inte hann med sist, men vi hann nog inte med allting denna gången heller, haa!

sen körde vi ner killarna som skulle spela fotboll så vi passade på att handla inför kvällens tacos :D vi kom hem lagom till melodifestivalen, så vi satt som klistrade och kollade och båda var nöjda med resultatet faktiskt :) sen blev det matlagning och vi åt vår underbara tacos :)

efter maten blev det film, sanctum, en helt okej film men jag kämpade som attan för att hålla mina ögon öppna, gick till slut inte, men jag missade nog inte jättemycket haha!

för att avrunda så måste jag säga att det blev en lyckad kväll till. alltid trevligt att träffa dom! =)


Kommentarer
Mikaela

Jaa och du behöver inte ta åt dig :D vi har ju en stadig konversation via bloggarna vi :D

2011-03-06 @ 21:21:04
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0