business?

jobbet idag gick bra :) det var inte överdrivet mycket folk, men lagom mycket för en öppning och helt nytt kassasystem som jag och my ändå klarade av över förväntan båda två, haha! skönt.
imon blir det tidigt pass igen, men de gör inte mig så mycket ändå. då slutar man ju tidigare också =)

ikväll blir det lite mys, tänkte unna mig ett glas vin eller två, mums! får la se om jag får tid att kolla lite på körslaget, va faktiskt helt okej sist jag kollade. vi får se vad som händer.

I looooove my boyfriend! =)


saknar dig jian!!


Kommentarer
Mikaela

Verkligen! Håller helt med. Tur att man har en underbar kille i sitt liv som man mer än gärna spenderar sin tid med :)



Ja verkligen! Jag hoppas han hittar nåt snart!



Jodå det är bra,. Eller nu börjar ångesten komma en del måste jag säga.. Yakup åker om ungefär en vecka. Usch, usch. jag har börjat jobba igen samtidogt som det är skola också för fullt så jag känner mig riktigt trött just nu. Men samtidigt behöver jag verkligen alla pengar jag kan hova in :) Med er då?

Puss o kram

2011-03-26 @ 19:05:16
URL: http://melvan.blogg.se/
Helena

du är underbar vännen! VI MÅSTE träffas, jag blir galen av att aldrig ha tid känns det som :(

2011-03-26 @ 21:22:55
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Mikaela

Tack!



Usch ja, jag hatar det.. Precis, jag försöker att tänka så.. Men det är 3 månader där emellan som jag ska överleva också.. Usch

2011-03-27 @ 08:54:07
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0