halmstad

idag drog jag och baby in till stan, målet var nya skor, det hittade vi till slut, jättefina är dom också =)

jag slängde på mig skinnjackan idag för jag tycker att det ska bli vår, haha, det var ändå så strålande fint väder i hylte, men sen på vägen in så förändrades vädret avsevärt, det började snöa! what?!? haha, men jag klarade mig med min skinnis ändå =)

in på willys och fyllde på vårt matförråd, de va nice. sen vidare in mot stan för att som sagt leta skor, och sedan träffa helena och selim. vi svängde förbi några affärer, dock hann vi inte gå in på monki och gina tricot, men det får bli nästa gång :P

vi avslutade med en mysig fika på roberts coffee :) det var verkligen välbehövligt med lite sockerintag kände jag och helena, hah! blev lite för mycket av det goda för min del, så älskling fick käka upp hälften (om inte mer) av kakan, haha! men gott var det

imon blir det mellomys hos min lilla hanna!!


Kommentarer
Mikaela

Jag veet! Men om du kör på så kommer det gå kalas! Jag kände mig jätteseg för bara två, tre veckor sen. Och visst jag ska inte säga att det är lätt at springa. Men jag är så sjukt taggad av att jag förbättrar mig hela tiden :)



Jadu, jag åker nog ner i juli. Så det är 3 månader utan honom. Känns som en mardröm just nu, orkar inte tänka på det. Nu går tiden så fort, men isär går den så sjukt långsmt :(

2011-03-11 @ 22:12:07
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0