hmm?!

idag blir det nog inte många knop gjorda här skulle jag tro. suck. kan jag bli liiiite bättre så jag iaf kan ge mig ut och springa, va ju fan aslängesen nu. jag gillar inte att inte vara 100 % bra alltså. blääää

det är ju superfint väder idag också, då vill man ju helst inte sitta inne, men jag orkar nog fan inget mer idag, men de kanske blir bättre lite senare (hoppas hoppas) just nu vill jag bara slänga mig ii soffan med chips och dipp, men nääe, inte när jag inte tränat på sså länge haha!

imon är det  ju dags för jobb igen, ska bli nice, men jag har redan tröttnat på att köra dit, hallå? jag har jobbat 1 dag, hur ska detta sluta liksom?! vi behöver en lägenhet! SIMDI!! men det är ingen som kan förstå detta!!

va jobbigt allt blev, jag återkommer när jag har nåt intressant att dela med mej av! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0