lyckad kväll

igår var jag och hanna igång i hennes lägenhet, fixa med lite möbler och sånt, vi fick ihop tvbänken ganska snabbt faktiskt. imponerande måste jag säga :) sen hann vi aldrig med skåpet som ska va bakom sänggavlen (btw så ska jag också ha en sån säng när vi flyttar, hihi) så vi fixade lite småsaker som blommor och sånt, det måste ju va fint när det vankas förfest.

sen var det bara att slänga sig hem och in i duschen, var inte mycket tid och jag blev lite försenad, men de va hanna med så det va ju lugnt ;) väl klara så åkte vi till hennes, korkade upp vinflaskan och bara njöt. det droppade in folk under kvällen och vid halv 10 tiden kom baby helena och selim. :)

vid sisådär kvart i 11 så kom snälla papi och hämtade oss för att köra oss mot byås, väl där så skojar jag inte om jag fick en chock om hur lång kö det faktiskt var, my god säger jag bara, jag tror vi stod där minst ½ timme, om inte mer och folk knuffade som om dom var galna, herregud, det var inte beyonce som var där inne som man kunde tro, utan arvingarna, haha!

vi hade iaf en jättebra kväll, alltid var så lyckad, jag är glad att vi bestämde oss för att gå ut! =)

jag har några idolbilder med arvingarna, men dom lägger jag ut lite senare (den som väntar på nåt gott, haha) jag är lite seg nu så jag orkar inte fixa med kamerasladden och grejer, så ni får helt enkelt vänta och kika in lite senare istället ;)

nu ska jag njuta av solen jag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0