ny månad

ny månad, nya tag. jag hoppas det blir en bra månad :) klart alla hoppas det egentligen, haha! men jag vill att allt ska börja gå mot en lösning snart, kanske få nåt jobb, muhittin kanske får nånting snart, vem vet. jag hoppas innerligt att det ska lösa sig. vill stå på egna ben. vill bo tillsammans med mitt hjärta i vår lägenhet, allt sånt. sen om det är hylte eller halmstad, det är inget jag funderar så mycket på. =)

idag har jag (hör och häpna) vart ute och tränat, än så länge så håller jag mig till schemat, haha! kanske om jag skriver om det här i bloggen att jag forsätter detta? who knows! efter duschen så gjorde jag en supergod smoothie, det var jag verkligen värd. jag och mami surplade i oss varsin, mumma! det får bli en bra vana, något som jag äntligen tycker är gott som faktiskt är nyttigt ;)

nu blir det tv mys :)


Kommentarer
Mikaela

Bra Frida!! Sådär ska man tänka. Smoothie är supergott :D

2011-03-01 @ 20:07:34
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0