ris


idag hann vi med AF innan M började skolan. varför ska dom ALLTID göra oss så fruktansvärt besvikna. här lägger man ner själ och hjärta för att hitta någon lösning, så kommer dom och pajjar alla ens dömmar, vafan är det då? när ska det vända då hade dom tänkt? och hjälp till lite nu för fan, dom gör ju ingen människa glad.
jobben som jag har fixat eller hittat till mig själv, det har verkkligen inte vart genom deras hjälp iaf, pyttsan, usch jag är verkligen besviken.

dagens ris går till arbetsförmedlingen i hyltebruk


imon blir en positiv dag iaf för mig, då började jag jobba och cashen kommer rulla in nästa månad, de får mig att må lite bättre iaf. sen efter jobbet ska jag träffa min sockersöta vän helena :) det blir grejer det!
men jag vill ju så gärna att det ska lösa sig för M också, kan inte sluta tänka på det alls! suck.



Kommentarer
Helena

jag vet att det kommer ordna sig för er!! det känner jag på mig.. <3 ahhaa ohh ja måste säga att jag håller med dig om dagens ris, AF i hylte suger verkligen. ses i eftermiddag darling, hoppas det gick bra på jobbet =)

2011-03-23 @ 08:59:29
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0