sommartid?!

hemkommer från jobbet för drygt en timme sedan. kl 16 då alltså, eller var det 15? herreguuuuuud säger jag bara. Jag brukar aldrig glömma bort att ställa om klockan eller nåt sånt när det är nåt viktigt dan efter (typ jobb)! men igår va jag väl trött eller nåt haha, för i morse så kom mamma och väckte mig. tacka gudarna för det. min klocka ringer kvar i 7 och jag åker halv 8. mamma väckte mig 5 i halv 8 i morse!!! fattar ni vilken panik haha, på med kläder och lite smink. fick med mej en banan i farten och jag kom  tid, men suck vilket stress alltså. men vi överlevde dagen och det var rätt mycket folk idag faktiskt. det är roligt!

ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl lugnt antar jag. träna? vet inte? jag har så ont i fötterna, ni vet det är vääääääldigt jobbigt att va servitris, hahahah. skämt å sido så är jag väl inte van vid att gå såå himla mycket som vi gör längre. har vart borta från det för länge. men snart så är jag nog back igen :)

jo men lite träning får det blir ikväll, iaf styrka, bål särskilt, det behövs. vill ju ändå va fin med baby på stranden i sommar...wihooo ♥



Kommentarer
Mikaela

Jaa jag får göra det, så jag kan leva som en kung i Alanya i sommar ;D haha. Men fy fan jag vet inte vad jag ska göra asså. Aja. Jag har klarat fyra månader förut så tre månader får jag lov att klara av! Får träna mycket också så man fokuserar bort tankarna.



Ja usch ska jobba ikväll men orkar inte det egentligen :( Har inte haft vila på jättelänge nu! Blöö



Kram

2011-03-28 @ 12:30:19
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0