söndag

jag gillar inte söndagar, känns som att man inte gör något på söndagar, något vettigt alltså. idag känns som precis en sån dag. suck.

körslaget började igår, visste det inte, men fick på tvn i rättan tid. min och helenas nya kompis casper (arvingarna) är ju med haha! hans kör va riktigt bra faktiskt. så jag och baby satt och kollade på det. sen kollade vi på filmen "the tuxedo" hehe, jackie chan´s filmer är alltid bra alltså =)

ingen träning idag, skönt för jag känner mig fortfarande inte tipp topp och jag måste ju vara pigg tills på onsdag ni vet!





Kommentarer
Zandra

Vi skriver ut papperna nu så vi ska bara fylla i dom och skicka dom.

Det man behöver är blanketten om sfi bonus en kopia på uppehållstillståndet och en kopia på betyget :)

Sen skickar man i väg det till avdelningen som har hand om det på kommunen :)

Har han gjort klart C kursen?



Kram

2011-03-20 @ 17:09:10
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Mikaela

Ja, haha det va ju inte så jättekul att jobba MEN. Så tänkte jag på pengarna jag kommer få nästa månad. Då blev det ju jättekul :D haha. Nämen det va helt okej..



Det som hänt.. Alltså vi har en grupp på facebook ju som heter Vi med turkiska killar, vet inte, du kanske är med i den? Det blev en diskussion angående turkar, kurder som inte vart så trevlig. Och jag vet inte varför jag tar åt mig så mycket för dte är ju inte jag som är turk kurd. Tycker bara det är dumt att tjejer eller kvinnor var det i detta fall som skriver turkarnas/kurdernas diskussion. Man är ju inte direkt insatt själv liksom. Inte på det sättet som dem som bor där.



Puss o Kram!

2011-03-20 @ 21:56:48
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

skickade jag en kommentar till dig eller råkade jag stänga ner? :/

2011-03-20 @ 22:03:27
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0