tagga

snart är det dags som vanligt att börja laga mat, ingen aning vad jag ska göra idag heller, det är inte ovanlgigt att jag inte vet. men nåt blir det alltid. får ta en snabb koll i frysen/kylen sen. det blir alltid bra

ikväll blir det byås, bestämde oss lite snabbt sådär igår när jian började prata om det. så det blev tillslut ett ja. hon slutar halv 7 idag så det blir snabba puckar för deras skull, men de kommer bli nice torr jag =) arvingarna och allt. sen är ju min hanna med såklart också.

jag hoppas på fler goda nyheter den närmsta framtiden nu, men man vet aldrig. får se. jag är positiv iaf. idag känner jag mig glad över det mesta :)


Kommentarer
Zandra

Ja jag hoppas verkligen HV vinner i år.. Var ju i Turkiet förra året dom vann.

Ja det är surt med jobben. Men vi får hoppas att det löser för oss alla.

Ok ja det hade vi också innan. Det är skönt att få det för ett tag så man kan leva i alla fall.

Kram

2011-03-04 @ 17:33:21
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0