trött

nu är man mätt och god efter en kvällsmat bestående av toast. minns i turkiet nu när jag var och hälsade på baby att vi åt toast nästan varje natt när vi kom hem från hans jobb :) eller när jag var hemma över dagen när han jobbade, sen när han kom hem så hade han toast med sig. så han var säker på att jag verkligen åt. sötingen min!

jag är så himla trött idag, ändå har jag inte gjort alls mycket. städat har jag iof gjort och tvättat i omgångar, men det är inte mer än man brukar göra. gäller att vara pigg imon när man ska träna igen, för det ska jag ju! nu när jag skriver det här med ;)

gjorde mig en supergod smoothie innan, jag har fått dille på det nu, haha, men det är väl bra som sagt så är det ju nyttigare än godis ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0