vårtecken

igår va en ganska stillsam dag, gjorde inte mycket förutom träningen då.

gjorde köttbullar, kokt potatis och brunsås till kvällsmat, eftersom varken jag eller baby hade ätit speciellt bra under dagen.

innan vi gick och la oss så kollade vi på rush hour 2, alltså dom filmerna kan man nog inte se för många gånger, haha, dom är så jävla bra! =)
efter det ville jag se "black swan" så vi kollade på den, lite dryg i början men det visade sig va en ganska spännande men också väldigt konstig film. någon som sett den? vad tyckte ni isf?

ikväll blir det mysdate med min lilla hanna :) ska käka mat och kolla tv å bara snicksnacka, ska bli såå mysigt, bara hon och jag i hennes nya lya ♥


Kommentarer
Zandra

Ja det får vi hoppas.

Jag tvivlar inte att han inte kan allt bakom baren. Men det är ju svenska som blir det tuffa. Men ja vi får se. Då har han fått en chans i alla fall :)

2011-03-08 @ 16:10:14
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0