workout

idag vart det riktigt jobbigt med träningen måste jag säga. fast jag tror nog att jag ökat hastighet lite, sträckan vart längre idag tror jag, vilket fall som helst så kändes det så iaf. klart kroppen är ju inte i samma skick varje dag heller. men nu efteråt så känns det så himla bra =)

ikväll blir det bara slappe känner jag, det är jag värd nu. hela kroppen är helt trött nu, så det blir nog lagom god träningsvärk imon, känner det i armarna redan, haha, så otränad man är egentligen.

tänk för några år sedan när man höll på som bäst med fotbollen. då var man ganska vältränad måste jag säga. spelade 90 minuter, innermittfältare, vi springer rätt bra där på mitten. nu hade jag nog aldrig ens orkar en halvlek ens, haha! som det kan förändras!

men jag har ju alltid älskat att träna, så jag är ändå glad att jag tagit tag i löpandet nu, för det har saknats någonting. det får en att må så bra och bli lite piggare. Im going strong. jag har ju inte gett upp ännu iaf. det är jag stolt över. hur det kommer bli sen när jag börjar jobba, det får vi se, eftersom det kan bli lite sena kvällar där, det vet jag ju sen innan. men det blir nog prima ballerina det med :)


Kommentarer
Zandra

Ja det vet jag vart det ligger. Våran villvagn ligger ju i vilshärad. Så då hoppas jag verkligen vi träffas i sommar.



Kram

2011-03-14 @ 21:16:48
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0