you feel like paradise

idag har vi fint väder igen, snön har börjat smälta bort och det är torrt på vägarna :) perfekt för en löpar runda jag vet, jag ska ge mig ut snart, :P

igår var vi hos hanna och hade myskväll. vi beställde hämtmat och jag och hanna fixade rocky roads, herregud så goda dom blev, men vi orkade typ 1 bit var eftersom vi var så mätta sen maten och de andra godiset! haha! kollade på big brother innan vi gick hem, helt sjuka hela högen ju, hur f-n kan man ställa upp i det programmet det har jag aldrig förstått!

chefen ringde igår, så på onsdag börjar allvaret, kl 9 :) ska bli skönt att äntligen få lite rutin igen :) sen börjar det på "riktigt" på lördag. de ska bli spännande. tycker det är kul att vara med och starta upp från början också. får se om det blir någon mer än jag och den andra tjejen, men jag tror inte det. vi får helt enkelt se!




Kommentarer
Anonym

Det gör vi frida, har inte varit mkt solande nu senaste veckan men ska ner mott phiphi o patong nu imorn så då ska vi njuta vidare av solen :) Kul att du kommenterar :))

2011-03-19 @ 14:51:52
Anna

Kul att du gillar bilderna :)

Försöker uppdatera så gott det går & det är ju enklare nu när jag har tillgång till internet ;P



Tack, lägenhetsletandet pågår fortfarande men vi hoppas på att hitta något bra snart :)

2011-03-19 @ 19:49:01
URL: http://annfor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0