barcelona

vilken mysig kväll det blev igår. hann med massa snack och skratt. det var verkligen toppen så jag hoppas vi gör om det snart. älskar ju dagarna med denna tjej. can't get enough yaa :)

idag har helenas syrra bal så hon skulle hjälpa henne med det, igår vart vi och hittade smycken till henne. åh tänk så härligt. för 6 (!!) år sedan var det jag som gick på balen. herregud vart tar tiden vägen egentligen? 6 år. helt sjukt är det iaf.

det blev vinst för barca igår som vi båda trodde :) vi kollade faktiskt på hela matchen samtidigt som vinet slank ner, det va nice måste jag säga!

här är lite random bilder från igår =)


vinet som vi fick upp efter mycket om och men, skam den som ger sig!!


min fina vän


bjuder på den ^^


klockren bild verkligen, ett under att jag fick med just messi där


där har vi henne igen, min pärla, med sin mojito 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0