hembesök

nu är jag hemma efter en arbets dag (känns som mina blogginlägg alltid börjar eller handlar om mitt jobb, hur kul är det egentligen?)
iaf så ska vi åka hem till hylte nu i eftermiddag, min utväxt ska fixas så att jag kan färga det i den där röda nyansen nångång som jag velat ett bra tag nu. så nu jävlar!! tur jag har hanna som alltid ställer upp, för jag kan veerkligen inte göra det själv, blir inte bra då.

sen blir de väl mys pys prat med mamma och pappa såklart, dom åker ju på semester snart, neeeejdå jag är inte alls avundsjuk, hehe. men vi har ju en dröm om resan, fast det får bli en massa sparande innan vi kan åka på den resan :) med en lön tar det lång tid kan jag säga. men det kanske löser sig snart?

sen har jag en annan dröm också, som jag inte vet hur jag ska göra med. jag ska kolla upp allting först och sen kanske jag kläcker ur mig det här, men jag måste bestämma mig först. får se hur allting blir. tid och pengar är allt i den frågan, så vi får se. jag håller tummarna att jag inte ska backa ur och att det ska bli något bra av det :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0