internet

yes igår va vi och fixade internet till lägenheten. det är så himla skönt att ha de nu måste jag säga. adressändring är också fixat, men det tar ju lite tid såklart. men ska bli nice när det är ordnat också. så man inte behöver hämta posten hos mami och papi hela tiden, haha!

annars är det mest jobb som gäller nu. det går bra. jag ska iväg vid 11 idag, så håller på med frukosten samtidigt som jag bloggar, kände att jag va tvungen att uppdatera er lite även om det inte händer så mycket egentligen.

har ju fått schema på jobbet nu, som det ser ut så är jag ledig varannan helg och jag kunde inte va gladare för det. har jobbat varje helg sen jag började och det är lite tjatigt faktiskt att inte kunna hitta på så mycket på helgerna som man vill. särskilt nu när man bor inne i stan, då det händer nåt hela tiden känns det som :)

nu ropar tevattnet på mig hör jag, men vi hörs snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0