ledig

ja idag är första av två lediga dagar.
det händer inte alltför mycket måste jag säga, så jag har passat på att dammsuga hela lägenheten (som inte är så stor som det låter när jag skriver så haha) men iaf, och tvättat har jag hunnit med. bra när det inte är så många lägenheter i huset, så är inte tvätttiderna så svåra att få, det gillas verkligen. systemet är så himla bra också. boring jag vet, men det är ju sånt som måste göras.

senare idag blir det att åka till willys igen (!!) för att handla lite. blev en del man missade när vi handlade i fredags när vi precis flyttat in allt. vi var nog rätt trötta, men vi fick ändå med oss det viktigaste. idag blir det lite mer nödvändigheter så det blir nog kanon.

bestämt en dejt med jian imon, underbart att vi äntligen är lediga samtidigt någongång. i love it! så det blir väl en massa skitsnack och lite gotte kan jag tänka mig? hehe!

jag har massa vin som står i vårt fina vitrinskåp, tror det vill in på kylning så det kan drickas ikväll, det låter som en superbra idé tycker jag, så får det bli =)

woop woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0