long time no see

jag måste skärpa mig med bloggningen nu känner jag. har var lite busy dom senaste dagarna.
just nu befinner jag mig i hylte, har sovit här inatt, för jag körde mami och papi till bussen imorse vid 4 tiden som skulle ta dom mot varmare breddgrader. jag hoppas verkligen dom får det så underbart som dom är värda!! det får en att längta lite måste jag säga. men om min och babys idé ska bli av så gäller det att spara, spara, spara. =)

ska snart åka hemåt igen tänkte jag, har ju bil nu så kan bara ta det lugnt och åka när jag vill, vilken frihet haha! blir att träffa jian ikväll med lite vin tror jag. tror att grabbarna ska kolla CL finalen, det gör inget för min del, jag ser gärna när barcelona vinner ikväll :P

träffa min kära vän ida igår, det var hur mys som helst, måste också göras om snart :) det blir nog jättebra! kändes som vi var små igen igår när vi sprang mellan våra hus och hämtade det ena och det andra, hehe. vilken känsla :)

ska inom klädhörnan nu tänkte jag, innan jag åker hem. så vi hörs later babes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0