off

jag slutade tidigt idag och hann med 14.12 bussen in till stan. så himla skönt. jag hann springa hem mellan regnskurarna också. konstigt väder idag eller vad? solsken och ganska hyffsat varmt ena minuten, nästa gång jag kollar ut så har himlen öppnat sig. suck. hoppas att det blir som de är lovat nu från och med imorgon. för jag är ledig nu torsdag fredag och det ska bli så skönt efter många dagars jobb. så det blir date med jian antingen imon eller fredag. vi får helt enkelt se, träffas ska vi iaf! no matter what!

ikväll är det verkligen lugnt, muhittin är i hylte med polarna och kommer hem senare ikväll, så det blev en hemmakväll för min del med lite gotte =) inte helt fel. blir en dusch snart och sen bara tv mys :)

är så himla sugen på en resa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. dock inte så farligt sugen på turkiet som jag brukade vara vid denna tiden på året (om jag inte redan befann mig där). är sugen på nåt annat, typ spanien, grekland eller portugal. men det är säkert bara för att jag vet att det inte kommer gå denna sommaren. hur tråkigt är inte det egentligen? ska man satsa på thailand då eller nåt land där långt borta? frågan är om jag pallar flygresan? jaja, det är ju långt kvar dit, så jag hinner allt fundera! men något kommer nog behövas känner jag redan nu. för även om det är fin fin sommar här hemma i år så kommer jag ju ändå inte vara ledig mer än 2 dagar i rad liksom. så en semester till sensommaren säger vi ja tack till =)




Kommentarer
Mikaela

men du är ju för söt du! :)<3

2011-05-04 @ 21:57:58
URL: http://melvan.blogg.se/
Angie

hahahahhaha :) okey, svara här ist ;) aa okey, hur känns det o pendla nu då? från hstd asså..

Nej det har inte löst sig, han skulle ringt mig idag, men har itne gjort det, så ja vet faktiskt inte, Dem hade ngn slags tenta typ?! nu innan dem får ledigt... men dem hade typ sagt till han att dem bryr sig inte ifall hans FV kommer den 7:e. jag ber verklighen att han kommer innan den 11:e...Annars e det ok med mig faktiskt, själv då?

KRAM

2011-05-05 @ 00:05:52
URL: http://canimyaa.blogg.se/
anna

Ja det ska verkligen bli kul att shoppa loss, men jag kan ju inte säga annat än att jag håller med att lönen får gärna komma först..

Jo det går bra på jobbet, men har lite krångel med ryggen/axlarna, så det är jobbigt.

Hur är det själv på jobbet?

trivs du och så?

2011-05-05 @ 09:12:22
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/
Anna

Svar:

Ja turisterna har börjat komma & vadret ar super - fortfarande kyligt pa kvallarna men helt okej :)



Usch, det lat inge vidare.. men det blir battre snart sakert :)



Vi mar bra, hoppas ni gör det ocksa!

2011-05-05 @ 14:12:23
URL: http://annfor.blogg.se/
ina

Nej de blir fortf. 15 juni.. önsketänkande bara :P

2011-05-05 @ 15:06:27
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0