tillbaka till verkligheten

ja nu är det dags att jobba idag igen efter en härligt ledig helg. det behövdes verkligen kan jag tala om. men nu jobbar jag bara 3 dagar sen är jag ledig igen, det är inte helt fel

lördagskvällen blev verkligen lyckad, melodifestivalen gick bra för sverige ändå tycket jag. låten som vann var ju bra med, eftersom jag själv gav min sms röst till just azerbadjzan =)
efter det blev det utgång och vi hamnade först på cafeét och sen på james (där jag aldrig vart innan, visste inte ens att det fanns) vi var inte där så länga, men vi dansade lite och sen gick vi till donken och tog med oss lovely food hem :)

gårdagen var lugn som satan för alla var ganska bakis haha, senare på kvällen tog vi tag i att laga lite mat iaf, sen blev det hocket vm, som blev en katastrof kan man väl säga.

bilderna från lördagens bravader kommer senare idag, för snart måste jag kila!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0