tisdag 24/5

idag blir det att åka hem till hylte. vilket är hem egentligen? men hylte är nog fortfarande hem ändå :) ska hjälpa mina kära med mina frisör skills. finns dom? haha, jaa det blir nog bra! ska inom salong duo och boka tid för mig själv också, så hoppas jag verkligen dom har något i veckan, men det verkade inte så positivt. men hoppas, så det kan bli av nångång. har ju pratat om det sen länge nu. aahja

skumberg väder idag om inte annat. spöregnade när lilla frida skulle gå till bussen idag, så det fick bli cyklen eftersom jag inte har något paraply. tänkte ju att det går fortare och blir inte så blöt som jag skulle bli om jag går. och det hade jag nog fan ta mej rätt i. blev inte så farligt blöt. regnade som tur var inte i haverdal så det var nice när jag behövde gå sisådär 10 minuter.

så lite motion får jag om dagarna då jag jobbar, 40 minuter sammanlagt :P


Kommentarer
Angie

hehehe, ja det vet jag, men trodde du hade gått i IDE :P Jo det e fint, själv då?

Kram

2011-05-28 @ 16:48:05
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0