underbara sol!

så mysigt det var att va hemma i hylte igår, supergod mat blev det och sen var de redan dags att dra sig hemåt. blev uppdaterad av pappa om branden på hans avdelning på bruket. herregud vilka bilder han hade tagit med mobilen, helt osannolikt var det. det var inget litet område som brunnit heller. branden skedde i lördags och det rök fortfarande igår när pappa tog bilderna. shiiiit!

idag är det stängning på jobbet, kan bli allt mellan 18 och 20, så jag har ingen aning om hur länge jag ska jobba idag. det är lite surt med dessa rörliga tider, jag vill egentligen ha ett jobb med fasta tider där man vet hur mycket man jobbar varje månad så man kan planera efter det. det är jättesvårt för mig att planera någonting alls nu. men i helgen blir det iaf melodifestivalen och sedan utgång eftersom alexandra fyllt år så det blir firande av henne. bulls? aah jag gissar på det!

nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av solen innan jag drar till bussen!

CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0