some relaxing time..

redan hemma! så skönt faktiskt. det blev inte många timmar på jobbet idag, men det kommer bli så nu dessa sista veckorna tror jag. sen blir det dessto mer på det andra jobbet. så jag får väl kalla detta för nån slags vila?

idag kommer det inte bli mycket gjort känner jag. men det behövs massa mer grejer till den 27 november, jag måste ta tag i det idag tror jag. men det ska bli kul, har en ny grej på G nu.


btw, det inlägget som handlade om att jag saknar alanya, jag hade kunnat skriva det jättelångt till en hel novell, men här kommer en låt som avrundar allting mycket bra. finns enbart alanya minnen till denna låten.




Kommentarer
Anna

Usch, jag kan börja gråta när jag hör låten..

2011-10-24 @ 20:15:33
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0