överraskning

idag efter jobbet svängde jag inom clas ohlson för att byta den vita tvättpåsen som typ vart möglig när jag öppnade den igår, blläää! iaf så fick jag en ny utan problem. sen stack jag till stan och köpte födelsedagspresent till min underbara vän helena och även lite fika.

väl hemma så hann jag inte långt innan det plingade på dörren. blir alltid massa prat och mys när helena är här, presenten (laila lindholms bok; a piece of cake) var uppskattad och även fikan. gjorde varsin chai-latte till oss också.

 





så det var min lilla överrasknings kväll för henne, hon var ju i magaluf på sin födelsedags så jag fick ha mitt eget här hemma





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0