en söndag på jobbet

det blev en hyffsat lång dag på jobbet idag, började runt 11 och fick gå hem vid halv 7.
har vart i köket i stort sätt hela dagen idag, jag och simon, det har funkat hur bra som helst.

det är så tråkigt väder idag så det blir soffhäng resten av kvällen känner jag..

igår vart mamma och pappa på besök här. det blev lördags mys med lite godis, chips och en film. den slutade inte förrän kl 24 och tro det eller ej men jag vart tröttast av oss alla. jag kände hur ögonen inte orkade och jag råkade nog blunda en sekund för länge ett tag, men mamma och pappa verkade inte alls så trötta som jag. haha, det tar  på en att vara working girl antar jag haha!

soffhänget blir nog hos min fina granne istället ser det ut som! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0