kvällning

hur underbart är det inte att komma hem efter en dag på jobbet och min fina pojkvän har lagat mat som står färdigt när man stiger innanför dörren. helt fantastiskt! nu är man mätt och belåten och det blir soffan resten av kvällen eftersom det är öppning på jobbet imon klockan 8! tur att man har ett underbart jobb med fina jobbarkompisar som gör att man vill åka till jobbet när man vaknar!
post hade jag fått idag också, lite smyckesdelar så det blir tillverkning i veckan när jag är ledig, härligt! pratade planer med pappa häromdagen, och det närmar sig, snabbare än man tror, särskilt när man inte har så mycket färdigt hemma! men det blir alla tiders detta, det känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0