ledig

ja idag är jag ledig, tog sovmorgon och sedan lite frukost. efter det beställde jag lite nya grejer till paradisio, jag får passa på när jag är ledig annars blir det inte av. jag säljer ju visst lite grejer i den nya butiken så jag har inte mycket hemma nu, och det går fort till sommaren eftersom jag jobbar mycket. så man får som sagt passa på när man är ledig ;)

snart ska vi åka till bror och hjälpa till att bära lite möbler eftersom han blivit sjuk, tur han har en snäll syster och svåger va ;)

efter det blir det nog lugnt skulle jag tro. eftersom muhittin jobbar förmiddag så händer inte så mycket på kvällarna.

vädret kunde ju vart bättre, hoppas verkligen värmen kommer snart, längtar efter att få ta på mig sommarkläderna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0