back to reality

ja då var man tillbara i verkligheten igen. efter 5 dagars underbar ledighet så va det bara att tuta mot jobbet i haverdal. imon är det min näst sista dag där ute. känns lite overkligt faktiskt. får se hur det känns på onsdag - sista dagen.
 
så imon efter jobbet så blir det lite festligheter med tjejerna från jobbet, ingen avskedsfest egentligen men det känns ju lite så, många av oss som skiljs åt nu och det är sorligt. men vi kommer att ses igen det vet jag. under andra roliga omständigheter!
 
så ikväll blir det att packa väskan igen då, för jag ska nana över hos Carro imon, så himla nice, så jag också kan dricka något glas vin och inte behöva åka hem klockan 22 till hylte liksom. blir perfekt det här. börjar dock jobba klockan 8 på onsdag men det får ju gå bra ändå =) 
 
nu blir det OS mys i soffan med mig själv


Kommentarer
Mikaela

Vad händer efter detta jobb då? Ska du satsa fullt ut på dina smycken? :)

2012-08-07 @ 08:20:36
URL: http://mikaelis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0