Hej hej hallå!

Det händer inte mycket på denna blogg nu för tiden - vilket betyder att jag har liv kanske? Haha! Skämt och sido så har det funnits lite att göra i helgen, såsom att umgås med fina vänner, shopping i Göteborg bland annat. Jag har haft en riktigt bra helg faktiskt! <3

Nu har vi kommit hem från vårt äventyr för denna gången iaf och båda två är ganska trötta tror jag för vi säger inte så mycket till varandra utan sitter bara i soffan haha! Zlatan är såklart med i bakgrunden på tvn.

Imon är det en ny vecka igen så det är bara att ta nya tag! Jag är glad så länge det varar liksom!

Så det får bli allt för idag! Ska försöka blogga lite mer i veckan, om vad som händer och lite annat.

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0