storhandling - check

idag hann jag med en runda in till stan för att storhandla. ville ju fylla kylskåp och frys nu innan mitt hjärta kommer hem. sagt och gjort! alltid lika skönt när man har det gjort! och det är så mycket värt att åka in till stan och göra det, sparar massa pengar även om jag räkna med bensin, det är helt sjukt!
 
måste ta tag i nån slags träning också, jag har blivit så fruktansvärt bekväm och lat?! för några år sedan tränade jag som en galning, kan inte fatta att jag har 0 motivation nu. 100 situps om dagen räcker väl inte så jävla långt? SKÄRPNING!
 
ikväll blir det handbollsmys med några vänner. ska försöka heja fram sverige till en final idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0