Fullt upp!

Ja det är knappt att man hinner sätta sig när i soffan när man kommer hem från jobbet. Det är fullt upp både hemma och på jobbet! Så gymmet ska vi inte ens prata om haha! Dåligt jag vet! Men så är det just nu, men jag kommer tillbaka snart!

Jag va inne i stan och köpte de sista julklapparna i söndags, väldigt mysigt! Förutom krocken då precis när vi kom till stenalyckan, men ingen blev skadad så vi ska va glada!

Ganska mycket på jobbet nu, övertid nästan hela veckan! Men det är nice sen när lönen kommer iaf :) bra start på nästa år ;) pengamässigt iaf ;)

Idag kunde jag inte låta bli att slänga mig i soffan när jag kom hem, 3 min senare hade jag nog somnat! Vaknade med lite mer energi och efter en dusch va jag människa igen! Så nu är köttbullarna till julafton klara också, himla skönt att va klar med dom!

Imon är det upp tidigt igen till jobbet 5.45 infinner jag mig på jobbet denna veckan, tur att jag är ensam den första kvarten med tanke på mitt morgonhumör haha!

Så nu ska jag bara slänga köttbullarna i frysen, kolla lite tv och sen sova, så skönt det ska bli

Hur har ni det i julstöket?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0