hej svejs i lingonskogen!

som min pappa brukade säga när jag var liten =)
 
hemma efter en lång dag på jobbet, så skönt att bara slänga sig i soffan och inte göra någonting alls. ela och sanne kom förbi innan för att köpa lite smycken, trevligt att träffa tjejerna lite.
 
denna veckan består utav jobb varje dag, det ska gå bra. imon efter jobbet kör jag in till halmstad för en fika med finaste Jian ♥ kommer ta lång tid att gå igenom allt sen sist vi sågs! can´t wait!
 
på onsdag efter jobbet sticker vi nog till Carro medans hennes guatemala kille är i krokarna, ska bli mysigt, tjejerna från jobbet hänger på och det kommer bli nice!
 
torsdag ska jag fixa med en special beställning av smycken, blir intressant detta också måste jag säga. och på fredag så blir det disney-mys med härliga Mia från jobbet. det ska bli så mysigt, en liten nostalgi kväll kommer det allt att bli. sen jobbar jag hela helgen och lördagen kanske det blir filmkväll med tjejerna igen i stan.
 
jag har som ni ser fuuuullt upp, men det gör absolut ingenting nu när jag ändå är ensam hemma. tiden går så mycket fortare när man göra någon som ni vet och då hinner jag inte tänka på hur mycket jag faktiskt redan saknar muhittin! men det är detta som visar hur mycket man verkligen uppskattar någon annan, jag älskar verkligen dig så jäkla mycket!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0