Jobb jobb

Det blev ett 10 timmars pass idag också i haverdal. Kom hem vid 9 ikväll och slängde mig i soffan och började knåpa på lite smycken, känns som jag inte kommer nån vart med det där, men det gör jag tydligen. Ska försöka få upp allt snart och prissätta allt så jag verkligen ser vad jag har. Jag märker mer och mer att jag behöver beställa hem mera grejer, så allt måste verkligen med i nästa beställning så jag hinner få allt i tid. Det är ju inte långt kvar, om 2 veckor så står jag på marknaden så nu jäklar! Imon slutar jag tidigt så får försöka ta tag i det då kanske. På onsdag blir det tjejkväll inne i stan, ska bli så mysigt. Ska försöka hitta en film som ingen av oss sett, det blir inte lätt med 4 tjejer som vi tydligen alla gillar film haha! Så kom gärna med förslag på filmer man bara måste se! :) Nu är det dags att sova, upp tidigt imon. Bjuder på en härlig sommarbild tagen idag på jobbet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0