lite andrum

slutade tidigt i haverdal idag, så himla skönt att komma hem och min kära va hemma så vi kunde ha lite tid till varandra, det händer inte så ofta nu när vi jobbar så mycket som vi gör. 
 
ikväll lagade jag tacopaj och den blev underbart god. jag har även hämtat ut en beställning med smyckesdelar, så det blir mer döskalle armband snart, underbart. hade även fått ett paket hem idag, bättre kan det inte bli. det närmar sig nu, jag förstår inte vart jag ska hitta tiden att sätta mig och pyssla bara? men det löser sig nog, imon och onsdag kanske? den som lever får se.
 
ska försöka komma i säng tidigt idag, får se hur det blir med det, men det behövs verkligen, tröttare än på länge nu för tiden.
 
ha de fint alla läsare =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0