På tiden

Ja det var ju verkligen på tiden att blogg appen funkar igen. Kanske blir lite mer updates nu då när jag kan blogga från mobilen eftersom jag knappt hinner vara hemma känns det som. Massa flängande mellan jobb är det. Jag har ju inte ens haft tid att uppdatera om mitt nya jobb vid sidan av servitris jobbet i haverdal. Mitt nya är alltså ett lagerjobb i Falkenberg på nellys lager, spännande och helt annorlunda jobb. Jag gillar det!! Nu ska jag va social med min andra hälft som tyvärr lämnar mig för Turkiet den närmsta månaden. Det känns ju sådär va? Men jag är så glad för hans skull att han äntligen ska få träffa son familj som han inte gjort sen vi kom till Sverige den 25 november 2010!!! Snacka om att tiden går snabbt? Så jag får försöka fördriva denna månaden så gott det går på egen hand, men jag vet att det blir mycket jobb och mycket tid med fina vänner och familj så det ska nog gå bra det här! Sov gott fina läsare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0