sliten tjej

helt nytt på blogg.se

blev en liten chock nu när jag loggade in på bloggen. visste inte att dom skulle ändra, men det har dom gjort. 

iaf så har jag precis kommit hem från jobbet, är heeelt slut efter 10 timmars jobb idag. men jag kom ju hem precis lagom till kvällens match, den har precis börjat. heja spanien!

min andra hälft har idag tagit sig upp till stockholm för att förlänga sin militärtjänst och allt har gått jättebra. han flyger hem imon igen, så vi ses på kvällen där =) 

morgondagen kommer bestå av jobb på dagen sedan tutar jag hem till min bror och ska kolla när sverige tar sina 3 första poäng i detta EM. det är bara ett måste imon, annars är det kört och tack o hej för sveriges del!

nu ska jag fokusera på spanien här, men vi hörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0