sol

det verkar bli en fin dag idag? änsålänge är det soligt iaf och jag är ledig = toppen!

ska fixa lite grejer nu här på förmiddagen och sedan får jag besök av Anna idag, ska färga bort den där hemska utväxten i mitt hår som kommer alldeles för snabbt, fast nu vart det ett bra tag sen jag färgade också, vart tar tiden vägen liksom??

igår lagade vi lyxmat, kött och potatisgratäng, måste säga att min andra halva är en fena i köket, kan verkligen inte säga annat. vi avslutade med varsin glass, första struten jag köper i år, herregud, vart är sommaren då?

btw så kommer jag inte in på blogg.se´s app, blir galen varje gång jag försöker, så det blir inte mycket till bilder nu för tiden vilket suger ganska mycket. hoppas dom fixar det snart så kan det bli lite mer bloggande också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0