det händer grejer!

idag har det bara vart massa dimmigt och tråkigt väder i Haverdal.. inte så nice, så kommer jag hem tilll värsta fina vädret här nu? så typiskt! men men, jag jobbade ju ändå så det spelar ingen större roll.

efter  jobbet åkte jag till min fina vän linda som kommer öppna sin gårdsbutik inom kort och lämnade massa smycken =) det ska bli så spännande att se hur detta ska gå. hon kommer öppna på skärtorsdagen så jag tycker allt ni ska ta er dit och kolla in alla grejer hon kommer ha =) jag tjuvkikade i ladan idag och guuuud så bra det kommer bli när det är klart!! helt perfekt!

nu ska jag strax springa över till min fina granne igen,hon skämmer bort mig och jag älskar det!


 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0