fiasko igen!

kvällen började med ett kärt återseende med min fina helena! så skönt att ha henne tillbaka hos mig nu efter hennes 2 veckor i thai! men snart sticker hon till paris men som tur är inte så länge ;)

sen kom hanna och alle hit och vi stack och köpte ingredienserna till maten, det blev pasta med kräftstjärtsröra! mums som vanligt! sen massa tjejsnack och mello! men vad hände egentligen där då? hallå liksom? hellre bananen än flinck? suck. thorsten flinck = sveriges svar på dracula!

aja jag håller ändå på loreen i den stora finalen så det spelar ingen roll :)

nu blir det natten och jag kommer sova så gott känner jag. godnatt fina ni!


bara för att live upp bloggen lite så bjuder jag på en bild från förra helgen när vi var ute



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0