ullared

idag åkte som sagt jag och mami till gekås. först blev det en sväng inne på panduro där jag gjorde lite fynd till paradisio :) så det kommer nog lite nyheter snart.
det var hur mycket bilar som helst men inte alls så trångt i varuhuset som vi trodde vilket gjorde oss glada.
efter det åkte vi vidare till okome, till malin, linus och lille melwin. har inte sett deras hus än så det var ju på tiden nu när dom snart ska flytta!

sen hem, tjata lite med mami och papi och sen åka till bror för att byta bil. busfröna saga och elias var uppe och urgulliga när jag kom (som vanligt)! imon blir det kalas för mina sötungar så jag hoppas jag kan komma ifrån jobbet i hyffsad tid ändå!

nu ska jag nana kudde! godnatt!!

avslutar med en bild (ursäkta dålig, men tagen med mobil) från idag når vi hälsade på melwin med familj <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0