3 år har gått

tänk att imon är det 3 (!!) år sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade ner till Alanya, det är helt sjukt vad tiden går fort. jag kan minnas det som igår när vi var på väg till göteborg, jag mensur josse och ela. när vi kom till antalya och åkte med en skum kille till alanya, hans engelska var i stort sett obegriplig men vi förstod att han var intresserad av ela, haha!
som jag älskade att bo där nere, våran lägenhet var udnerbart fin och poolområdet rena drömmen. det enda som man kan klaga på var väl när vi skulle ta oss in till alanya (eftersom lägeneten ligger i cikcilli) var ju att man fick taxi, men det gick bra det med, vi har haft många härliga taxiresor både dit och hem haha!
det finns så mycket minnen och känslor som poppar upp ibland från denna tid, särskilt nu när det börjar bli sommar, man blir helt nostalgisk och vill bara dit igen och leva det äventyret igen och igen! så bra vi hade det, jag älskade i stort sett varje dag vi tillbringade där nere, ångrar inte en sekund att jag sa upp mig från mitt jobb i sverige och bara drog. en erfarenhet som man har nytta av i livet!
men tänk att det gått 3 år redan, det är inte klokt!
tror detta är bland de första kvällarna
ja balkongen var favoritplatsen såklart!
fina grannar hade vi också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0