älskade sol - från arkivet 2009

idag är de härligt, vi har legat och grillat oss vid poolen i några timmar. bränd är nog förnamnet senare. 

igår skulle vi försöka ta oss till "bossens" restaurang via buss, efter mycket väntande, två bussturer och promenad så va vi där efter ett tag. god mat och trevligt vad de, avslutades med strawberry daiquiri on the house :D we like
sedan blev de hunting time efter sannarps elever som vi inte hittade så de blev att vi gick vidare till queens, vart annars ^^
ikväll har vi blivit bjudna på förfest hos två tjejer som vi träffade på queens (!) för några dagar sedan, ska bli intressant att se hur denna kvällen slutar :P

nu är de dags att laga käk

ps. sabbe, jag gillar dina kommentarer ^^




som sagt så kommer det poppa upp lite inlägg från sommaren vi bodde i alanya, så jag hoppas ni gillar det lika mycket som jag gör! dom läggs upp samma datum som jag skrev dom för 3 år sedan


Kommentarer
ela

2012-05-15 @ 13:17:08
URL: http://nylinmichaela.blogg.se/
ela

de kan har varit den bästa sommaren ever!

2012-05-15 @ 13:17:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0