back to reality

idag har jag verkligen bara latat mig, som man får lov att göra när man är ledig! fått en hel del smycken gjorda och även lapat massa sol på balkongen!
kvällen tillbringade jag hos min bror, blev massa prat och vi hann med en fil. också, catch 44. en väldigt speciell film men ändå helt okej.

så nu är det dags att nana kudden efter det ska jobbas imon. åker in tillsammans med min kärlek eftersom han har lite ärenden i stan, passar ju bra då :)

hoppas ni haft en fin torsdag med massa sol som jag har haft!



Kommentarer
Ida

Tack igen för gratulationerna till lillebus!

Åh jag vill med åka utomlands. Så härligt det hade vart. Men jag tror jag håller mig i Sverige när jag är i detta tillståndet. ;P

Riktigt snyggt armband du gjort!

många kramar!

2012-05-05 @ 11:36:15
URL: http://utivarhage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0