regn regn

vad är det som händer med vädret egentligen? jag blir inte klok på det, det är så fruktansvärt tråkigt! jag vill ju ha sommar, det är ju snart slutet av maj, hallå? ska man behöva åka utomlands för att få lite sol på kroppen eller? det verkar ju inte bättre alltså!
pratade precis med pappa, lite planer om marknaden i augusti, det ska bli så spännande och jag vet att tiden kommer gå snabbt dit eftersom jag kommer jobba väldigt mycket i sommar innan vi kan dra iväg dit. jag behöver massa inspiration till hur jag ska lägga upp mitt marknarsstånd, jag har endel ideer i huvudet, men lite tips skadar aldrig, så kom igen och hjälp mig nu =)
självklart har jag färgerna i huvudet som jag vill använda mig av, tjejigt och glamour såklart, det är ju smycken det handlar om liksom - så rosa, vitt, spets och kanske guld, det är färgerna jag tänkt mig. kommer passa utmärkt under mina fina smycken :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0